13.11.11

Isadepäev


Minu issi nimi on Lauri, issil on juuksed mustad ja ta on natuke pikk. Issi teeb musta tööd ja issi sõidab bussiga ka. Issile meeldib raamatuid lugeda ja mängutoas käia. Issile ei meeldi haiget saada ja talle maitseb pirukad ja natuke piim ka.

                                                                             Ron-Robin 3.a.

Issi nimi on Viktor. Issil on mustad juuksed ja silmad ka. Issi on pikk ja emme lühike. Kui mina lasteaeda lähen saab issi tööle minna. Issi sõidab valge autoga. Issile meeldib tööd teha ja talle meeldib hundi mängu teha. Meie oleme põrsakesed ja läheme laua alla peitu. Issi on siis hunt. Issile maitseb pudru – hernepudru moosiga. Arbuus talle ei maitse ta joob lihtsalt teed.

                                                                                      Grete Marie 3.a.

Minu issi nimi on onu Lauri – issi ütleb alati teistele enda kohta, et tema on onu Lauri. Juuksed on tal musta värvi ja ta on pikk. Issil on helesinised silmad. Minu issi teeb tööd, ta mängib kaarte. Issil on auto – passat. Issile väga meeldib meie kaks – Anni ja mina. Issile ei meeldi võõrad ja kaklus. Issile maitseb sinep. Ta paneb seda taldriku äärele. Issile meeldib jalkat vaadata (emme vaatab uudiseid). Koos issiga me saeme puusid ja sööme kartulit lihaga. Issile meeldib peo asju selga panna. Need on ilusad asjad. Kodus issi koristab nõusid ja emme tolmu.

                                                                             Sander 4.a.

Kuulasid ja kirjutasid üles Karukella õpetajad 


No comments:

Post a Comment